INSTRUCTION DAH ADA FOR THIS STORY SILA BACA IKUT TURUTAN FOLLOW THE INSTRUCTION :) THANK YOU . THANK YOU BUAT VIEWERS , FOLLOWER , APE-APEWERS SUMA YANG SUDI MEMBACA , YANG SUDI FOLLOW SUME MINTAK MAAF SEKALI LAGI ATAS TYPING ERROR YANG BERLAKU :) TRUTH STORY . SALAM .

Sunday, March 27, 2011

LUAHAN PERASAAN

HYE GUYS 
ASSALAMUALAIKUM :) HAPPY SUNDAY

ENTRY for today is nak LUAH PERASAAN . guys actually hidup ni xsenang macam mana yang koranng suma sangkakan , even kita nak meningal pon susah dan terseksa ini kan pulak nak hidup , dengan keadaan manusia yang bermacam ragam dan perangai . cabaran sanagt jadi seorang manusia . sebab tu orang dolu-dolu suka bagi contoh , lagi senang dah hidup aman kalau jadi burung kan ?

kalau jadi orang miskin banyak benda yang kene harungi , kehidupan yang tak sempurna , serba tak ada , guna apa yang ada je , makan pun x semewah mane , kadang-kadang makan , kadang-kadang tak makan .

jadi orang kaya pon sudah , jangan korang sangka depa mewah so anggap dorang hidup dalam keaadaan yang senang , tak jugak okay ... dorang penuh denngan masalah jugak . ade je orang PHD (PERASAAN HASAD DENGKI ) ngeeHAHA betulkan .. keluarga porak peranda tak ada life , hidup ashik kerja je . 

hurmmm ... guys korang semua bersyukur tak denga napa yang korang dapat selama korang hidup dekat dunia ni . Ninyl mengaku ,, kadang tu memang ninyl xsedar yang dri ninyl ni pon kadang tak pernah bersyukur dengan apa yang ninyl dapat . tu lah perangai manusia yang sering alpa . kita manusia mana ada yang perfect . semua ada buat kesalahan dalam kehidupan , kalau tak ada mcm mana kita nak kenal diri kita , kita nak nilai diri kita ni kan .. dari kesalahan lah kita belajar menjadi matang . 

liku-liku kehidupan ni tak ada langsung yang senang , semuanya penuh dengan cabaran , penuh dengan dugaan , tapi korang sume kena ingat kita kene selalu bersyukur dengan setiap apa yang kita ada . 

huh tak tau lah sebenarnya nyl dalam keadaan yang tak berapa nak elok sangat , bukan lah moody tapi sedih 
tak dapat nak share lah dekat korang , bukan nyl kdekut just nyl rasa ni terlampau privacy and nyl tak ready lagi nak share lah guys ... hurmm berbloging ni buat nyl release everything . even tak dapat nkcerita secara detail hanya dengan kiasan je pon dah cukup melegakan hati nyl 
by the way ninyl nk korang semua tahu ninyl SAYANG sangat kat korang semua 
I LOVE YOU ALL GUYS !




No comments:

Post a Comment