INSTRUCTION DAH ADA FOR THIS STORY SILA BACA IKUT TURUTAN FOLLOW THE INSTRUCTION :) THANK YOU . THANK YOU BUAT VIEWERS , FOLLOWER , APE-APEWERS SUMA YANG SUDI MEMBACA , YANG SUDI FOLLOW SUME MINTAK MAAF SEKALI LAGI ATAS TYPING ERROR YANG BERLAKU :) TRUTH STORY . SALAM .

Thursday, June 30, 2011

The Hardest Part of Letting Go


Kesian sangat kat diri  aku sendiri , sampai dah tahap kesian kat diri sendiri tu dah tak dapat nak buat ape lagi lah . tak menang tangan nak selesaikan masalah , belum habis satu datang lagi satu . belum slesai satu dah datang lagi satu . kesian sangat kadang tu teringin sangat nak bahagia macam orang lain . tak sempat nak bahagia dugaan tu melimpah-limpah datang duk benam diri aku ni :)

Ape boleh buat kan . kesian sangat tegok diri aku yang berusaha nak ceriakan diri aku balik , nak happy kan diri aku balik , nak sembuh kan luka aku balik . sedangkan orang lain yang sakitkan hati aku , orang lain yang buat aku tapi at last aku jugak yang sembukan diri aku sendri kesian kan :)



Bukan lah nak mintak simpati , cuma nak mngadu isi hati , 
siapalah diri ini , yang sering dikhianati .
mencari penawar hati untuk mengubati diri , 
semoga suatu hari nanti , aku akan ceria kembali 
dengan ini ingin aku mengundur diri , izinkan aku pergi 

ASSALAMUALAIKUM :)

No comments:

Post a Comment