INSTRUCTION DAH ADA FOR THIS STORY SILA BACA IKUT TURUTAN FOLLOW THE INSTRUCTION :) THANK YOU . THANK YOU BUAT VIEWERS , FOLLOWER , APE-APEWERS SUMA YANG SUDI MEMBACA , YANG SUDI FOLLOW SUME MINTAK MAAF SEKALI LAGI ATAS TYPING ERROR YANG BERLAKU :) TRUTH STORY . SALAM .

Monday, March 14, 2011

BERBULU JE GUA

BERBULU JE RASE !!!
echeh-cheh mula lah tu cik adeybah kite nak mengamuk 
WEYH !!AGAK la kan memang nak pon ngeHAHA mau tak nyee ok fine maybe korang tak tau apesal aku tetiber je ase nak mengamuk tahap gaban an an an oke jap aku bagi korang tengok gamba ni 

NAH  ! amik kau ape ko rase ? nak marah tak 
ngeeHAHA let's join D club ! agak -agak lah kan kite pon x duduk atas church dye asal dye nak buat gamab mcm ni pulak kan , kite masih ade rasa hormat dengan agama dye , knape dye tak boleh nak hormat agama kita , ok skunk ni yang buat aku heran sangat ape yang dia ni tak puas hati sampai publish gambar yang macam ni .
kite carik rezeki sendiri tak ada oun susah kan hidup dye 
come on girl where ur manner HA ! can u respect our religion !
CAN YOU !! 
weyh ,, memang panas weyh panas giler ni bek korang tahan aku before aku oatah liuk kan perempuan ni .acheh-cheh .. HAHA aku tunjuk kuat ! eh memang kuat pon !!! HAHA memang ikut kan nafsu aku yang ade 9 ni memang nak je aku belasah lumat-lumat minah ni doe ...heran sanagt dah aku ni 
taham keheranan aku samapi tahap LEVEL A spm hhahaha 
ape la dye dapat untung bile dpt hasilkan gambar yang uduh macam ni 
xada seni langsung... HURHHH !

GUYS ! tolong lah guys orang jenis macam ni maneboleh bagi muke ! makin kita diam makin dye menjadi-jadi . geram lak ai !!!! 
korang fikir-fikirkan lah :P 
nak sign out dulu panas hati pulak an !
sedih pon ade jugak !

No comments:

Post a Comment