INSTRUCTION DAH ADA FOR THIS STORY SILA BACA IKUT TURUTAN FOLLOW THE INSTRUCTION :) THANK YOU . THANK YOU BUAT VIEWERS , FOLLOWER , APE-APEWERS SUMA YANG SUDI MEMBACA , YANG SUDI FOLLOW SUME MINTAK MAAF SEKALI LAGI ATAS TYPING ERROR YANG BERLAKU :) TRUTH STORY . SALAM .

Monday, March 14, 2011

CELOTEH BERSAMA CIK NYL

Perlukah Nak Guna Bahasa Comel ?

Assalamualaikum & Selamat Hari-Hari 
ngeHAHAHA 
TAK JAWAB BERDOSA BHAI ! 
HA ! takot-takot kihkih babe just joke :P 



Tiba-tiba ari ni hati tergerak nak membentangkan isu yang sudah menjadi-jadi dalam kalangan remaja kita sekarang ni. Eceehhh! :P Perlu ke kita menaip menggunakan bahasa comel?  

Apa Itu Bahasa Comel wahai cik NYL? 


Jawapan : Bahasa yang telah ditokok tambah oleh segenlintir manusia yang tertentu dengan tujuan untuk menjadikan bahasa itu lebih "comel" !
Comel?? Itu kata depa laaa. bukan cek yang kataa yaaa mokcik pokcik sekalionn ! :) 


 Cik NYL, Sila Berikan Beberapa Contoh Bahasa Comel? 


1 ) Sampai hati dia buat aku macam ni. Aku sayang kat dia! 
(bahasa comel punya pasai jadi kot lagu ni )
 | 
\/
CmPy AtY diErr wAt Akuh cMnieyH. AkuH SayuNk aT dieRrr !

2 ) Weh kau nak kecoh apesal? suka hati mak bapak aku lah!
|
\/
weyhH kO nAk keYcowH aPecAlLL ? SuKe aTiE mAk bApaQ akUH Layh! 


3 )
Baby, I love you. xoxoxo! 
|
\/
baBY, I LurvEeee Youuuuu, Muacchhhxxxxxx! 
HAHAHAHA bagi aku gelak sikit !

Nak contoh lagi? Dah tak sanggup nak baca bukan? Hahahaha. Apalah salahnya kita menggunakan bahasa yang tak begitu serabut. Orang yang baca "bahasa comel" ini pun geli geliman nak baca tau dak.


Anonymous : WeyHh, keyCowH arR kOw nieH !! AkuH x ganGgu iDOwp kOw , sO X pyaH naK ganGgu idOwP aKuH!
  NYL: Well, memang la kau tak ganggu hidup aku, tapi kau ganggu Bahasa Melayu aku. Salah ke aku nak tulis entry ni? anyway, buat payah nak taip,nak baca dan buat orang faham dengan "bahasa comel " ni.  Kan elok kalau tulis biasa-biasa je.


ok honestly NYL  minat dengan semua video IniAnwarHadi . It was
A>W>S>O>M>E !! Kepada sesiapa yang belum tengok lagi vid dia, jangan shy shy cat click play button okay :))


No comments:

Post a Comment