INSTRUCTION DAH ADA FOR THIS STORY SILA BACA IKUT TURUTAN FOLLOW THE INSTRUCTION :) THANK YOU . THANK YOU BUAT VIEWERS , FOLLOWER , APE-APEWERS SUMA YANG SUDI MEMBACA , YANG SUDI FOLLOW SUME MINTAK MAAF SEKALI LAGI ATAS TYPING ERROR YANG BERLAKU :) TRUTH STORY . SALAM .

Monday, March 14, 2011

FACEBOOK

Ragam FACEBOOK

Assalamualaikum GUYS ! :)

Hari yang happy bagi semua orang tetapi bukan bagi saya. Sebabnya saya tak tahu harus ke mana pada setiap hujung minggu. Kadang-kadang duduk KL bosan jugak. ampa semua ingat best ke duduk KL? cek lagi suka duduk nuh jauh di kampung tapi bersyarat. perkhidmatan INTERNET kena ada. Hehe =D


Okay here we go... 


Kadang kala bila kita lihat homepage facebook kita, ada bermacam-macam status boleh kita baca.

1 )
Ermmmmmmmmm 
( mungkin di keyboard dia hanya ada 3 huruf shj  "E" "R" "M" )
2 )
I misschuu si polan si polan .
3 )
Yela, aku memang bangang, bodoh tak henchemm. Blah kau dr hidup aku! bla bla bla... 
( amboii feeling gila )
4 )
Hey I'M SINGLE now !  ( common status )
5 ) sila isi kalau tiada seperti di atas . Muahahaha =P


Baca semua status ni, boleh jadi gila weh! Baca status sendiri lagi lah gila ! Boleh tersengih sendiri sampai gigi depan tersembol keluar.
My mum said : Gelak sorang-sorang lagi, macam orang gila. Okay mum, anak you ni memang gila kan kan . fineeeeeeeeeeee  
(T_T)
tettt !!! buat-buat tOuching HAHA

But I wanna remind you that think before post your status. Kadang-kadang kita tak perasan yang status kita ada tertulis perkara yang memalukan diri sendiri. orang ramai dah boleh tepuk tangan untuk kita. Kalau saya check balik status-status saya pada 2 tahun lepas, confirm punyer banyak status yang melalut tak tentu pasal.  Blog I pun same! Maluu sehhhhh ! >,<" 



Terima Kasih Membaca :)  


No comments:

Post a Comment